اعزام دو قهرمان پیاده روی استان همدان به مسابقات جهانی ترکیه 

دو قهرمان پیاده روی استان همدان جهت کسب سهمیه المپیک پاریس عازم مسابقات کاپ جهانی ترکیه می‌شوند.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان گفت: حمید رضا زورآوند و آرمین شاه ملکی دو ورزشکار مطرح و از ستاره‌های پیاده روی استان و کشور جهت ارتقاء رنکینک و کسب سهمیه و رکورد ورودی المپیک پاریس عازم مسابقات کاپ جهانی پیاده روی در کشور ترکیه می‌شوند.

سید اصغر ذوقی احسن گفت: هیئت دو ومیدانی استان برای این مهم اوایل فروردین ماه امسال یک دوره مسابقه رکورد گیری با حضور همه نامداران و قهرمانان پیاده روی کشور در پیست استادیوم شهدای قدس برگزار کرد و و این دو ورزشکار ملی پوش کشور علیرغم برگزاری مسابقه در ماه مبارک رمضان با رکورد مناسب حائز رتبه‌های برتر مسابقه شدند.

او گفت: زورآوند رکورددار ۱۰ و ۲۰ هزار متر کشور و قهرمان بی رقیب کشور در طی چند سال گذشته و نماینده شایسته استان در المپیک ریو و دارای سابقه حضور در مسابقات جهانی است. 

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان گفت: همچنین آرمین شاه ملکی رکورددار جوانان کشور و سابقه حضور در مسابقات جهانی نوجوانان و از ستارگان پیاده روی کشور در سال‌های اخیر است.

سید اصغر ذوقی احسن گفت: این ورزشکاران پس از مسابقات ترکیه در دو مسابقه دیگر در مسابقات بین المللی جام امام رضا علیه سلام و مسابقات قهرمانی غرب آسیا که در کشور عراق برگزار می‌شود جهت شانس مجدد و کسب سهمیه المپیک به میدان خواهند رفت.

او گفت: مسابقات پیاده روی جهانی ترکیه با حضور بهترین‌ها و نامداران پیاده روی جهان در تاریخ دوم اردیبهشت ماه در آنتالیای ترکیه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.